BANANER OG BIG GUNS


UDGANGSPUNKTET:

Fitness-markedet er styret af pris, da vi danskere gør en dyd ud af den gode handel. Vi elsker også et godt væddemål. Og overvurderer oftest vores egne evner og stålsatte motivation ved indmelding i et fitness-center.

HENSIGTEN:

Vi ønskede at skabe heftig trafik i fitness dk’s centre og give så mangemennesker som muligt en personlig oplevelse af at være medlem hos fitness dk. Selv de danskere, der oftest vælger andre udbydere for prisens skyld.

EKSEKVERINGEN

For at pirre danskerne til at melde sig ind og holde dem ved ilden i løbet af deres træning, lavede vi et lille væddemål med nye medlemmer: De fik en gylden mulighed for at træne gratis resten af året – så længe de trænede 4 gange om ugen.

Tilbuddet havde en voldsom effekt, men havde været ilde stedt uden opmærksomhed fra målgruppen. Her kommer Asbjørn Riis ind billedet. Og bananerne. Og big guns.