ALT TÆLLER - BÅDE FOR BRAND OG FORBRUGER


UDGANGSPUNKTET:

Spørger man fitness-folket hvad de ønsker, er svaret oftest et rungende: “billigere træning, tættere på”. Vi danskere er dog stadig villige til at betale mere for en mærkbart bedre oplevelse eller fordel. Så længe den er tydelig. Og motiverende.

HENSIGTEN:

Vi ønskede at eksemplificere fitness dk’s position med noget håndgribeligt. Noget der var til at tage og føle på. Eller have i lommen for den sags skyld.

Samtidig havde fitness dk en unik mulighed for at bygge bro mellem wearable-tendensen, deres dyre teknologiske træningsmaskiner og medlemmernes blandede fitness-vaner, der nemlig foregår både i – og udenfor – centeret.

EKSEKVERINGEN:

For at vise medlemmer, nye som gamle, at fitness dk hjælper dig med at holde motivationen, skabte vi en app, der ud fra dit personlige mål kan fortælle dig, hvor langt du er kommet og hvor langt du har igen. Uge for uge, skridt for skridt.

Der tælles både motion i centeret, på hold og i brugerens hverdag. Inklusive trapper på kontoret, strøgture og skovløb. For alt tæller – og fitness dk tæller for dig.

App’en er en langsigtet strategi, der blev lanceret på tv og web i januar 2017. En ny tagline blev også født i processen. Bare så ingen er i tvivl om, at fitness dk er “med dig hele vejen”.